Zoeken in deze blog

donderdag 25 oktober 2012

Waarom Influx PR eigenlijk Influx PR heet

Als je een bedrijf start, is een bedrijfsnaam nodig. Dus ook voor dit PR-bureau dat in 1989 werd opgericht. Spontane invallen en bedenksels bleken vaak al te zijn gebruikt of een rare associatie op te roepen. Dus simpelweg zoeken in het woordenboek onder de ‘I’ van informatie en dat leverde op:
in·flux  -  /InflYks/ 
de (m.); -en
Eng. of direct
met als betekenis:
toevloed
maar ook
toestroming
ofwel..
influx the ~
drukte (de ~ (v)), gedrang (het ~), toeloop (de ~ (m)), toevloed (de ~ (m)), hoogwater (het ~), het toestromen (znw.), het toevloeien (znw.), toestroom (znw.).

De toestroom en het toevloeien van informatie van organisaties naar hun doelgroepen en klanten was, is en blijft belangrijk. Voorlichting en informatieoverdracht is een wezenlijk onderdeel van de MarCom-activiteiten. En omdat je als PR- en Persbureau dus de doelstelling hebt je klanten zoveel mogelijk onder de aandacht van hun doelgroepen te brengen is voor INFLUX PR-/Pers-Advies Bureau gekozen.
Toevloed / toestroom – Influx PR ondersteunt!

Geen opmerkingen: